Blog
Značky


Co rozhoduje, jestli se uchazeč ozve? Název pracovního inzerátu
Lákavý titulek inzerátu dokáže zázraky O tom, zda si přečtete článek, největší mírou rozhoduje jeho titulek. I proto na nich...


Proč pozvaní kandidáti nechodí na pohovory?
Víte, proč vybraní kandidáti nepřijdou na pohovor? Ozvalo se vám na inzerát několik uchazečů, které jste pozvali na pohovor. Těšíte...


SYNERGIE NA HISTORICKY NEJVYŠŠÍ ÚROVNI PŘEKROČIL SVŮJ CÍL VE VÝŠI 2,9 MILIARDY EUR
Celkový objem obchodů za rok 2022 dosáhl nového rekordu ve výši 2 915,8 milionu EUR, čímž překonal výkonnost v roce...


Jak v inzerátu lákavě popsat náplň práce?
Náplň práce je nejdůležitější částí inzerátu. Jak na ni? Mnoho inzerátů začíná anglickým pojmenováním pracovní pozice a uchazeč mnohdy tápe,...


Jak efektivně sepsat požadavky na kandidáta?
Jak napsat požadavky na kandidáta, abyste jej upoutali a ne naopak? Právě při pročítání požadavků týkajících se znalostí a dovedností...


Jak neodradit kandidáta hned na začátku výběrového řízení?
Najít nového zaměstnance není jednoduchý proces Najít nového zaměstnance není jednoduchý proces. Někdy si však hledání a nábor komplikují firmy...