Zaměstnanecká příručka L’Oréal Česká Republika & Synergie

O SPOLEČNOSTI SYNERGIE

Synergie je personálně poradenská společnost, která působí na českém trhu od roku 1994. Na evropském trhu najdete naše služby pod dvěma značkami: S&you by SYNERGIE (specializovaný nábor zaměstnanců) a SYNERGIE (dočasné přidělování zaměstnanců). Nabízíme komplexní služby pro malé a střední i nadnárodní korporace a organizace působící v České republice, na Slovensku.

NAŠE SLUŽBY ZAHRNUJÍ:

  • Zaměstnávání tuzemských i zahraničních pracovníků
    v České republice a na Slovensku
  • Personální služby a zpracování mezd pro zaměstnance
    a smluvní partnery
  • Nábor zaměstnanců, outplacement

Obsah:

  1. Důležité kontakty
  2. Docházka
  3. Dodatečné výdaje
  4. Služební cesty
  5. Zůstatek dovolené
  6. Dovolená pro zaměstnance na DPČ
  7. Sleva na zdravotním pojištění pro zaměstnance na DPČ
  8. Dočasná pracovní neschopnost
  9. Ošetřovné (OČR)
  10. L’Oréal benefity pro zaměstnance na HPP
  11. Výplatní termín a výplatní páska
  12. Zákonné příplatky
  13. Ukončení pracovního poměru
  14. Často kladené otázky
  15. Formuláře ke stáhnutí

DŮLEŽITÉ KONTAKTY

Kontaktní osoba za SYNERGIE pro administrativní záležitosti spojené se mzdou, potřebné potvrzení a formuláře:

Adéla Prášilová
720051237
prasilova@syn.cz


SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Smetanova 347/9, 602 00, Brno

V případě operativních záležitostí týkající se vaší směny, náplně práce, školení atd. prosím kontaktujte vašeho manažera L’Oréal.

Zpět na obsah


DOCHÁZKA

  • Odkaz na docházkový formulář  najdete tady.
  • Po stáhnutí docházkového formuláře si vyplňte své jméno a příjmení
  • Denní fond „Daily fund“ si nastavíte dle fondu na smlouvě (8 hodin při plném úvazku, 4 hodiny při zkráceném úvazku a DPČ, popřípadě jiný počet hodin dle smlouvy).
  • Docházku si v průběhu měsíce pečlivě evidujte. Na konci měsíce zašlete docházku Vašemu nadřízenému v L’Oréal, který ji zkontrolovanou přepošle na SYNERGIE. Docházku zašlete nejpozději poslední den v měsíci, ke kterému se docházka váže.
  • Docházku pojmenujte následovně: rok_měsíc_Loreal_Příjmení_Jméno_Docházka

Pro zaměstnance na smlouvu HPP:

  • Aby byla docházka správně vyplněna, na konci měsíce měsíční fond „monthly fund“ uvedený nahoře v docházce musí odpovídat počtu hodin v „total hours“ (viz vzorově vyplněná docházka).
  • V případě, že si berete dovolenou (D)půl dne dovolené (D/2), jste nemocní (PN), jste na ošetřovném (OČR), jdete k lékaři (L) prosím vyplňte tyto zkratky do docházky do posledního sloupce, klasické hodinové rozmezí směn (od – do) se v tomto případě nevyplňuje.
  • Pokud čerpáte Sick day, zaznačte do posledního sloupce zkratku „SD“ a vyplňte také rozmezí směn od – do. Při smlouvě na HPP máte nárok na 1 Sick Day na čtvrtletí.

Back to content


DODATEČNÉ VÝDAJE

  • Za dodatečné výdaje jsou považovány případné náklady na: kancelářské potřeby, jízdenky za dopravu, ubytování na školení atd.
  • Dodatečné výdaje vám budou vyplaceny s nejbližší mzdou.
  • V případě dodatečných výdajů vyplňte formulář a zašlete na email prasilova@syn.cz spolu s dokladem o zaplaceníDo kopie je nutné uvést i vašeho manažera, a požádat ho o schválení dokladu.

POJMENOVÁNÍ SOUBORŮ:

  • Formulář pojmenujte následovně: Příjmení Jméno Expense 
  • Doklady o zaplacení pojmenujte následovně: Příjmení Jméno Název dokladu (tj, např. jízdenka, ubytování, doklad1, doklad2, atd…)

Dle interních pravidel L’Oréal vám v rámci dodatečných výdajů nebudou proplaceny účtenky za pohonné hmoty! Prosím pro přepravu na školení využívejte hromadnou dopravu.

Zpět na obsah


SLUŽEBNÍ CESTY

  • ZDE naleznete formulář pro vyúčtování služební cesty, tento formulář vyplňujte, pokud je vaše služební cesta dlouhá alespoň jedno přenocování.
  • V případě jednodenního výjezdu bez přenocování použijte formulář Expense form (viz sekce DODATEČNÉ VÝDAJE).

Zpět na obsah


ZŮSTATEK DOVOLENÉ

  • Zůstatek dovolené naleznete na výplatní pásce.
  • Zůstatek dovolené je zobrazen do konce kalendářního roku popřípadě do konce vaší smlouvy. Podle toho, která varianta nastane dříve.

Zpět na obsah


DOVOLENÁ PRO ZAMĚSTNANCE NA DPČ

Zaměstnanci na DPČ mají nárok na 25 dní dovolené za rok. Tento nárok na dovolenou vzniká za dodržení 2 podmínek:

  • nepřetržité trvání pracovně právního vztahu 4 týdny
  • odpracování alespoň 80ti hodin u daného zaměstnavatele

Se žádostí o dovolenou se obraťte na svého manažera.

Dovolenou si evidujte i v docházce. Do pravého sloupce vepište písmeno „D“, rozmezí hodin od – do se v případě dovolené nevyplňuje.

Zpět na obsah


SLEVA NA ZDRAVOTNÍM POJIŠTĚNÍ PRO ZAMĚSTNANCE NA DPČ

Pokud mzda zaměstnance činí od 4 500 Kč do 20 800 Kč (minimální mzda v ČR), výška odvodu na zdravotní pojištění vychází z vyměřovacího základu. Z toho důvodu můžou být odvody velmi vysoké. Na slevu na zdravotním pojištění máte nárok pokud jste zaměstnancem na DPČ a zároveň jste jeden z níže zmíněných případů:

  • Student do 26 let
  • Registrován na úřadu práce
  • Poživatel důchodu
  • Příjemce rodičovského příspěvku
  • Osoba samostatně výdělečně činná
  • Zaměstnancem jiné organizace

Pokud se vás sleva na zdravotním pojištění týká, neváhejte se ozvat a připravíme pro vás Čestné prohlášení k podpisu.

Zpět na obsah


DOČASNÁ PRACOVNÍ NESCHOPNOST

  • Prvních 14 dní dočasné pracovní neschopnosti (DPN) platí zaměstnavatel 60 % z průměrného denního příjmu (uvidíte na výplatní pásce – Náhrada mzdy za dobu DPN).
  • Od 15. dne DPN již hradí sociální správa, také ve výši 60 % (nenajdete na výplatní pásce).

KOHO NAHLÁSIT JAKO ZAMĚSTNAVATELE V PŘÍPADĚ DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI?

  • Vaším zaměstnavatelem je SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o, sídlo: Na Příkopě 14, 110 00 Praha 1, IČO: 26711834.

KOMU MÁM OZNÁMIT DOČASNOU PRACOVNÍ NESCHOPNOST?

  • S operativními záležitostmi se obracejte přímo na svého manažera, zároveň si vše zaznačujte do docházky.

Zpět na obsah


OŠETŘOVNÉ (OČR)

  • Na ošetřovné má nárok zaměstnanec, který nemůže pracovat, protože ošetřuje dítě mladší 10 let nebo jinou fyzickou osobu, jejíž zdravotní stav z důvodu nemoci nebo úrazu vyžaduje nezbytně ošetřování jinou fyzickou osobou. Ošetřovné zaměstnanci také náleží z důvodu, kdy musí pečovat o zdravé dítě mladší 10 let proto, že školské nebo dětské zařízení bylo uzavřeno.
  • Maximální délka pobytu na OČR je 9 dní.

PODÁNÍ ŽÁDOSTI:

  • Do SMS odbržíte identifikační kód, který následně vyplníte včetně dalších osobních informací do následujícího formuláře.
  • Formulář pojměnujte následovně: rok_měsíc_Loreal_Příjmení_Jméno_OČR
  • Formulář odešlete emailem na email: prasilova@syn.cz

VÝPLATA OČR:

Stejně jako u DPN, a to 60 % z průměrného denního příjmu. Tuto částku vyplácí sociální správa a nenajdete ji na výplatní pásce.

Zpět na obsah


L’Oréal BENEFITY PRO ZAMĚSTNANCE NA SMLOUVU HPP

  • STRAVENKY – výška stravenky je 170 Kč/odpracovaný den (zaměstnavatel přispívá 60 %, zaměstnanec si hradí 40 %). 40 % je automaticky ztrženo zaměstnanci ze mzdy. Celková částka je nabita na kartičku PLUXEE. Tuto kartičku obdržíte až v průběhu 2. měsíce pracovního poměru. Informace ohledně Vašeho Pluxee účtu najdete ZDE.
  • MULTISPORT KARTA – kartu na požadovaný měsíc je potřeba objednat do 15. dne předcházejícího měsíce. Cena za multisport kartu je 840 Kč (za doprovodnou 1 600 Kč). Multisport kartu vám nesjednáme automaticky. Pokud o ni máte zájem, prosím písemně si o ni zažádejte. Částka je následně zaměstnanci automaticky ztržena ze mzdy.
  • SICK DAY – máte nárok na 1 den za čtvrtletí.
  • Ostatní benefity naleznete v brožuře benefitů: ZDE.

Zpět na obsah


VÝPLATNÍ TERMÍN A VÝPLATNÍ PÁSKA

  • Výplatní termín je 10. den v měsíci.
  • Výplatní páska vám přijde na email do 15. dne v měsíci.
  • Heslo pro otevření výplatní pásky je vaše rodné číslo bez lomítka. V případě, že vaše občanství není České, vaše heslo pro otevření je datum narození ve formátu: DDMMRRRR

Zpět na obsah


ZÁKONNÉ PŘÍPLATKY

  • Příplatky za práci o víkendu – 10 % průměrné hodinové mzdy za každou hodinu práce ve dnech pracovního klidu.
  • Příplatky za práci ve státní svátek – 100 % průměrné hodinové mzdy za každou hodinu práce ve státní svátek.

Zpět na obsah

UKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU

ZE STRANY ZAMĚSTNANCE:
V případě, že chcete ukončit pracovní poměr, oznamte to svému manažerovi L’Oréal a kontaktní osobě SYNERGIE. Zaměstnanec může ukončit pracovní poměr bez udání důvodu. Ukončit pracovní poměr můžete následovně:

  • Ve zkušební době – délka zkušební doby je obvykle 3 měsíce, vždy se ale řiďte tím, co máte na smlouvě.
  • Dohodou – pokud se zaměstnanec dohodne s manažerem L’Oréal a společně určí poslední den pracovního poměru.
  • Výpovědí – zaměstnanec podá písemnou výpověď a výpovědní lhůta v délce 2 měsíců začíná běžet od prvního dne následujícího měsíce.
  • Neprodloužení pracovního poměru na dobu určitou.

ZE STRANY ZAMĚSTNAVATELE:
Zaměstnavatel může se zaměstnancem ukončit pracovní poměr následovně:

  • Ve zkušební době (bez udání důvodu).
  • Neprodloužení pracovního poměru na dobu určitou.
  • Výpovědí – zaměstnavatel dá zaměstnanci písemnou výpověď a výpovědní doba běží 2 měsíce od prvního dne následujícího měsíce.
  • Dohodou – pokud se zaměstnavatel dohodne se zaměstnancem a společně určí poslední den pracovního poměru.
  • Jednostranným prohlášením uživatele (o předčasném ukončení dočasného přidělení).
  • Okamžité zrušení pracovního poměru – zaměstnanec byl odsouzen za trestný čin nebo porušil pracovní povinnosti zvlášť hrubým způsobem (např. několik absencí po sobě).

Zpět na obsah


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

KDY OBDRŽÍM STRAVENKOVOU KARTU?

  • V průběhu 2 měsíce vašeho pracovního poměru. Je to tak z toho důvodu, že karta se objedná až při prvním nabití stravného, poté jde do výroby a odesílá se na vaši kontaktní adresu.

PROČ MI PRVNÍ MĚSÍC NEDORAZILY BONUSY?

  • Bonusy se vyplácí o měsíc zpětně a o žádné nepřijdete. Např. bonusy za leden jsou vyplaceny v březnu s únorovou mzdou.

KOMU MÁM OZNÁMIT PRACOVNÍ NESCHOPNOST NEBO POZDNÍ PŘÍCHOD NA SMĚNU?

  • S operativními záležitostmi se obracejte přímo na svého manažera L’Oréal – pokud nevíte, kdy máte směny, přijdete pozdě, jste nemocní, potřebujete sick day, k lékaři apod. Zároveň všechno zaznačte do docházky.

KOLIK MÁM ZŮSTATEK DOVOLENÉ?

KOHO NAHLÁSIT JAKO ZAMĚSTNAVATELE V PŘÍPADĚ NESCHOPENKY?

  • Vaším zaměstnavatelem je SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o, sídlo: Na Příkopě 14, 110 00 Praha 1, IČO: 26711834

KDY OBDRŽÍM PODEPSANOU SMLOUVU?

  • Bude Vám zaslána na email v nástupní den.

PROČ MÁM NA SMLOUVĚ SRÁŽKU ZA MULTISPORT KARTU?

  • Dokument „Dohoda o srážkách ze mzdy“ – konkrétně se jedná o srážku za Multisport kartu, která je obsahem dohody. My Vám tuto kartu bez Vaší písemné žádosti nesjednáme, takže se nemusíte bát srážky. Pokud budete mít o kartu zájem, neváhejte se na nás obrátit.

Zpět na obsah


FORMULÁŘE KE STÁHNUTÍ

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o naše služby, napište nám.

"*" označuje povinné polia

Toto pole slouží k ověření a mělo by zůstat nezměněné.
Poslat životopis

"*" označuje povinné polia

Sem presuňte súbor alebo
Přijímané typy souborů: pdf, doc, docx, odt, rtf, Max. velikost souboru: 3 MB, Max. počet souborů: 1.
    Toto pole slouží k ověření a mělo by zůstat nezměněné.